сряда, 12 юни 2013 г.

Акция "Вежди" :)

В това дъждовно време съм затворена вкъщи и си намирам занимавки. До вчера бях убедена, че веждите ми изглеждат добре "натюр" и всъщност те допълнително придават острота на погледа ми. Че съм хубава всякак, е ясно и се подразбира, но нещо там ме дразнеше. Правейки гримовете за предизвикателството, ми се наложи много да си снимам очите, и все от близо. Не ми допаднаха на снимка тези мои хубави вежди. Още повече, че лицето ми е отслабнало някак и чертите ми са се изфинили. Вярно, че плътните вежди са тренд в момента, но подтикната от ТОЗИ тъториъл, реших да ги преобразя. Ето ги тях преди оформянето :

Честно казано не е прелест. Та, следвах инструкциите в клипчето и, да не повярваш - получи ми се :) Радвам се толкова, понеже доскоро се окепазявах със скубане и се докарвах във вид на вежди "запетайки" .

Та, бързам да се похваля : 

Мисля, че станаха чудесни :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар