неделя, 12 май 2013 г.

Flormar Teracotta Powder 25

Сигурно сте забелязали, че в 99% от грим публикациите съм с тази пудра на лицето :)
Затова рекох да и напиша едно ревю, тай да се каже, да ви запозная по-обстойно с този продукт.
За цената си ( около 10-12лв ) и това количество е уникална. Цветът и е основно прасковен, но тъй като е печен продукт, можем да видим розови, златисти и кафяви нишки.
Първоначално я купих с идеята за руж, тъй като съм много светла и мислех, че ще стои приятно. Оказа се обаче, че е чудесен бронзант, става за контуриране, а също така, нанесена на цялото лице с лека ръка, озарява прекрасно.Затопля тена ми и ми придава доза свежест. Стои чудесно върху ББ крема ми, понякога го ползвам и за грим на очите. Чудесен продукт е, не се разпрашава, мирише много деликатно на крем за лице, позволява напластяване. На изкуствена светлина блести много деликатно и придава леко "мокър" ефект на кожата. Ето и пудрата със светкавица 

Нанесена на ръката :
и с лека ръка с мека четка :
Като заключение мога да добавя, че горещо я препоръчвам. Още повече, че има доста разнообразни цветове, които предполагам имат също такова мултифункционално приложение.
Целувки :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар