понеделник, 6 май 2013 г.

30 седмично грим предизвикателство 4/ синьо

Ето и една дълго забавена публикация. За съжаление последните седмици бяха изключително натоварени в негативен смисъл за мен и въобще не ми остана време за блога.
Но поетите ангажименти си остават и вчера направих и този грим, който всъщност беше петият ( може би ) опит за син грим. Ето този цвят се оказа истинско предизвикателство за мен, никак не стои нито на цвета на очите ми, нито на тена ми. Затова направих нещо по-различно, много лятно и свежо :) Воала

истината е, че този грим с почти нищо не се отличава от обичайният ми - Розовото тату на Мейбълин, малко кафяв молив и спирала. Различното е само моливът в цвят AQUA - на Импала. Ето го и на цяло лице 

Използваните продукти са :
ББ крем Etude House Mineral Precious Sun BB Cream
Flormar Teraccota Powder 25
Maybelline Color tattoo Pink-gold
Golden Rose eye liner 304
Impala eye liner waterproof 303

Няма коментари:

Публикуване на коментар